Реалізація нової стратегії з підвищення ефективності, вважає віце-президент Toyota Ацусі Ніімі, дозволить удвічі скоротити інвестиції у розвиток виробництва, які сягають 18 млрд. дол. Нові технології компанія впроваджуватиме вже в 2011 році не лише на вітчизняних підприємствах, але і в США, а через рік - на заводах в Китаї та Бразилії.

Згідно з прогнозами Toyota, обсяг продажів її автомобілів в 2011 році перевищить 7,5 млн. одиниць. Нагадаємо, вже два роки поспіль зростає попит на авто цієї компанії за кордоном, насамперед в Китаї та Індії. Водночас, у другій половині 2010 скоротились продажі на внутрішньому ринку. Це пов'язано з завершенням дії урядової програми знижок на екологічні автомобілі.