До Всесвітнього дня серця, який відзначається 29 вересня, компанія поділилася результатами благодійної ініціативи і запустила TikTok челендж для залучення уваги до проблеми серцево-судинних захворювань.

За 10 років благодійної програми Vodafone "Добра справа в подарунок" врятовано 205 дитячих сердець, перераховано 15 млн гривень на операції дітям і покупку устаткування для дитячого відділення Інституту Серця. Участь у проєкті взяли понад 3 млн клієнтів Vodafone, які обміняли бонуси на Добру справу в рамках програми лояльності Vodafone Bonus.

Ідея благодійного проєкту полягає в тому, що кошти, які раніше планувалися для придбання подарунків клієнтам на свята, Vodafone направляє на допомогу дітям, які потребують термінової операції по усуненню вродженої вади серця. Після хірургічного втручання діти отримують можливість жити здоровим повноцінним життям.

Також клієнти Vodafone отримали можливість приєднатися до програми, направляючи на благодійність накопичені бонуси за програмою лояльності Vodafone Bonus.

Благодійна програма "Добра справа в подарунок" реалізується в партнерстві з Інститутом Серця МОЗ України та МБФ "Українська Біржа Благодійності".

Для залучення уваги до проблеми серцево-судинних захворювань 29 вересня – до Всесвітнього дня серця – Vodafone Україна запускає #ТукТук челендж в TikTok і закликає кожного прислухатися до свого серця і берегти його.

Vodafone пропонує зняти відео про найемоційніші моменти свого життя, коли серце починає битися частіше. За кожне зняте відео оператор перераховує 100 гривень на операції дітям з усунення вродженої вади серця.

Щоб приєднатися до челенджу, необхідно зайти на сторінку проєкту Vodafone_TukTuk в TikTok, або перейти за посиланням, зняти відео під оригінальний трек Vodafone з бітом серця і опублікувати на своїй сторінці, зазначивши сторінку проєкту Vodafone_TukTuk, або залишивши хештеги в описі – #TукTукChallenge, #TукTукVodafone.