Північне шосе побудоване без залучення бюджетних ресурсів, на проект скерували 220 мільйонів гривень власних коштів групи "Метінвест" і комбінату "Запоріжсталь".
У рамках проекту побудована чотирисмугова автомагістраль замість колишньої двосмугової дороги, що дозволило вдвічі збільшити пропускну спроможність шосе – більш ніж до 16 тисяч автомобілів на добу.
З метою забезпечення безпеки всіх учасників дорожнього руху, між зустрічними смугами і по узбіччях дороги встановлені бар'єрні огорожі. З цією ж метою велосипедна доріжка винесена за проїжджу частину і облаштована уздовж пішохідної зони.
Якісне освітлення дороги забезпечують енергоефективні LED-ліхтарі. Також комбінат встановить 4 зупиночних комплекси – по 2 в кожному напрямку.
Надалі "Запоріжсталь" планує виконати рекультивацію відвалів уздовж дороги для зниження запилення, висадити ґрунтозакріплюючі рослини і молоді саджанці дерев.
Будівництво дороги виконано в рамках реалізації проекту з екологічної модернізації сталеплавильного виробництва "Запоріжсталі" з подальшим будівництвом киснево-конвертерного цеху.
"Північне шосе – це дорога до нового, ще більш безпечного для екології киснево-конвертерного цеху, який зведуть у Запоріжжі. Група виконує взяті на себе зобов'язання і продовжує інвестувати в екологічну модернізацію комбінату "Запоріжсталь". Це будівництво – ще один приклад відповідального ставлення групи "Метінвест" до навколишнього середовища", – наголосив генеральний директор групи" Метінвест" Юрій Риженков.