Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Dodge Viper, Viper SRT10

14:29, 14 жовтня 2008 295
Dodge Viper, Viper SRT10

Простота дизайну та схильність до покращень стали хорошими надбаннями Viper, дозволивши продовжити його вдосконалення та конструювання.

Dodge Viper20 років тому важлива персона у детройтській автоіндустрії - Боб Лутц, який тоді працював у Chrysler, - запропонував створити гідне авто-ореол, щось на кшталт сучасної Cobra. Взявши Cobra Coupe для натхнення, дизайнер Том Ґейл намалював кузов, який з того часу став натхненням для інших.Однак надихнув не лише вигляд Cobra - Chrysler перейняв її характер, створивши низьке довге авто з розташованим спереду двигуном та дуже жорстким шасі. Звісно, комфортом воно не славилось, але було стабільним на дорозі.Простота дизайну та схильність до покращень стали хорошими надбаннями Viper, дозволивши продовжити його вдосконалення та конструювання.Далі у Chrysler продовжили слідувати інструкціям Cobra та розпочали пошук найбільшого двигуна, який можна було лише знайти у майстерні.Ним виявилась 7-літрова V-подібна "десятка" від вантажівки. Двигун трохи доопрацювали і він надав Viper неймовірної потужності та обертового моменту, звівши нанівець використання коробки передач під час звичайної подорожі.Але це був не просто якийсь старий двигун від вантажівки, чи якась стара підвіска. Слідуючи інструкції Cobra про покращення, Chrysler найняв доктора "Укус Змії" і Viper почали розробляти під чітким керівництвом Керола Шелбі. Dodge Viper SRT10З самого початку продажів Viper була доступна версія RT. Як і оригінальна Cobra, авто дарувало неймовірні, справді незабутні відчуття водію. Воно не мало ніяких адаптивних опцій, як Porsche чи Ferrari, не мало такої плавності ходу, як більші та швидші AMG Mercedes. Фактично, цей Dodge спочатку взагалі не доопрацьовували - навіть не змінювали бокових вікон чи ручок дверцят.Єдине, що той Viper 1992 року вмів - це поєднувати нервові закінчення водія із 400 конячками V-подібної "десятки".Розгін до "сотні" за 5 с, максимальна швидкість - 290 км/год. Авто впивалось у поворот і виходило з нього без зайвих заносів. І це за відсутності трекшн-контроля і навіть ABS.Viper у такій версії було не надто багато. Навіть у Chrysler визнали, що на цьому авто важко їхати, дотримуючись швидкісного обмеження, особливо для невмілих водіїв.Воно стало найлаконічнішим поясненням того, чого тоді прагнули водії. Viper надовго запам'ятали завдяки розкоші брутальної потужності. Хоча, відтоді чимало змінилось.
Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук