Щорічні колекції одягу, взуття, білизни та аксесуарів, нові аромати, нові бутіки по обидва боки Атлантики. Вони створювали сценічні образи не однієї знаменитості; у них одягаються голлівудські зірки і заможні клієнти у всьому світі.

Стиль Dolce & Gabbana не вдасться обмежити одним визначенням. Це світ, що складається з відчуттів, традицій, культури, середземноморського духу. Чоловік, який носить Дольче Габбана, на думку самих модельєрів, - це розслаблений космополіт, який одягається для себе. Він дещо гедоніст, дуже уважний до дрібниць.

Любить усе те, що не робить його схематичним, він вільний і успішний. Він може піти в офіс як у бездоганному смугастому костюмі, так і у рваних джинсах та куртці. Він той, хто диктує правила, а не підкоряється їм: з великою харизмою, він нав’язує свої традиції, одягаючи кашкет, жилет і завжди білу майку.

Для Стефано і Доменіко Вулиця є незамінним джерелом натхнення: завдяки уважному спостереженню за тенденціями і схильностями, які народжуються на вулиці, у них народжується багато нових та оригінальних ідей. Дискотеки для кутюр’є також є одним з улюблених пунктів спостереження.

Читайте також: Як шведський сімейний бізнес перетворився на відомий бренд екстра-класу

До цих "неформальних" джерел можна додати і традиційні орієнтири - релігійність італійців, їхні шедеври мистецтва. Такий собі Італійський неореалізм. Dolce & Gabbana завжди намагається вдивлятися в майбутнє, ніколи не втрачаючи своїх традицій.

Їхній головний Секрет успіху криється у тій пристрасті, з якою працюють кутюр’є. А ще в любові, яку обидва вкладають у свою працю.

За словами модельєрів, дизайнер завжди повинен здогадуватися, чого хочуть люди, ще до того, як виникне необхідність: справжній маркетинг народжується на вулиці. Формула успіху полягає також у тому, щоб бути завжди актуальним, уміти грати з певним випередженням, давати людям те, що вони хочуть і що дає їм комфорт, що дозволяє їм бути впевненими і щасливими.


Моделі в одязі D&G

Дольче і Габанна впевнені - Мода впливає на суспільство, але також зазнає і його впливу — усі потужні соціальні процеси фільтруються модою, роблять внесок у створення нового образу, який суспільство своєю чергою скопіює з неї. Це процес безперервного обміну. І вони завжди готові черпати натхнення із нього.

"Ми не згодні з тими, хто стверджує, що все вже створено", – так говорять двоє найвпливовіших чоловіків у світі моди.