Українсько-німецький проект зібрав найкращу творчу команду з 4 країн.
У проект змогли потрапити лише найкращі - солісти ”Донбас Опери” Тетяна Плеханова, Юрій Алексійчук та солістка Київської опери Леся Алєксєєва. Українцям довелося вивчити німецьку мову, бо композитор звертав особливу увагу на текст. А ще добре оволодіти вагнерівською манерою виконання.
Німецький режисер Мара Курочка вигадала сцену у формі палуби корабля, тому артистам довелося навчитися ходити стрімко нахиленою площиною, та ще й із атласним покриттям, на яке проектують відео. За оригінальним задумом режисера, головним героєм опери постає не Голландець, а Зента. Ця партія вимагає від виконавиці окрім вокальної техніки ще й досконалої драматичної гри.
Експресію Вагнера найкраще можуть передати німецькі вокалісти. Тому з Європи запросили Андреаса Макко - соліста Ганноверської, Франкфуртської і Боннської опер. Поставою, вокалом і холодною, стриманою поведінкою він, ніби, народжений для ролі Голландця-примари.
А ще творча група отримала величезний подарунок від європейських імпресаріо - контракт із австрійцем, солістом Віденської Штатс Операа Вальтером Фінком. Його називають одним із найкращих у світі виконавців партії Даланда.
Співаки отримали неабияке задоволення від класичної постановки, але із елементами модерну, які доречно і яскраво підсилили враження від музики Вагнера.
Особлива вартість "Летючого Голландця" у Донбас Опері у тому, що зберегли кожну нотку, кожне слово Ріхарда Вагнера. Та головне, відтворили містично-захоплюючу атмосферу.
Постановку демонстрували у театрах України та Німеччини.