Родинна пара - мати та донька - виглядали сліпуче. Проста, але надзвичайно елегантна сукня Мадонни та стильно-екстравагантне вбрання Лурдес якнайкраще рекламували їхню фешн-продукцію.

“Гадаю, ця лінія одягу для тих дівчат, які мають свій власний стиль і хочуть виглядати максимально круто та весело. Вони наполегливі та налаштовані виглядати на всі сто. Кожен може знайти щось своє - рок, 80-ті - все що завгодно”, - зазначила дизайнерка, донька Мадонни Лурдес.

Хоч Лурдес лише за кілька тижнів виповнюється 14, її перша серйозна мрія у житті вже виповнилася - вона співвласниця гламурної фешн-марки та успішна дизайнерка. Мадонна запевняє - бренд Material Girl майже повністю тримається на плечах її доньки. Вона ж лише наглядає та дає цінні поради.

“Якщо мені щось не подобається, то я можу досить бурхливо виразити своє несхвалення. Але, в більшості випадків мені подобається все, що вона робить”, - каже співачка Мадонна.

Обличчя лінії Material Girl - акторка та співачка Тейлор Момсен. Мадонна власноручно фотографувала її для рекламних плакатів марки. Хто займався макіяжем Тейлор - невідомо, але її щедро підведені чорним очі вже встигли шокувати багатьох фешн-критиків.

“Я дуже рада, що можу співпрацювати з Мадонною та її донькою. Лурдес дуже талановита дівчина з досить професійним підходом, як на свої роки. Ну і Мадонна - це Мадонна. Я її обожнюю”, - сказала акторка, співачка, модель Тейлор Момсен.

Лінія Material Girl - це одяг та численні аксесуари - взуття, сумки, коштовні прикраси. Аби підтримати доньку на відкритті бутіка, Мадонні довелося відірватися від зйомок свого фільму "W.E.", які відбуваються у Лондоні. Відразу ж після урочистостей поп-діва знову повернулася у столицю Англії.