Залучивши до опитування 250 інтернет-користувачів із Німеччини, дослідники з Booth Business School Чиказького університету попросили їх протягом 7 днів по 7 разів на день відповідати на запит через BlackBerry.

Учасники мали сповіщати експериментаторів про те, чи відчували вони якесь бажання впродовж останніх 30 хвилин, повідомило видання Guardian.

Респонденти визначали, яке саме бажання це було, наскільки воно буле сильне, чи перебувало воно в конфлікті з іншими бажаннями, і чи, врешті, вони йому підкорялися.

В підсумку дослідження показало, що найсильніші бажання, яким учасникам було найважче опиратися, були пов’язані з Facebook і Twitter.

Один з авторів дослідження Вільгельм Хофманн пояснив, що соціальні мережі є більш доступними за інші стимулятори, і від них тяжче відмовитися.

До того ж, сидіння в соціальних мережах – задоволення дешевше, ніж, наприклад, цигарки чи алкоголь.

Ще одним "наркотиком" виявилась робота. З’ясувалося, що людям простіше обійтися без спорту, сексу чи витрачання грошей, ніж без досягання успіхів у своїй справі.

До слова, Facebook, YouTube i Twitter - найдорожчі соціальні мережі світу.