В середньому пост переглядає 35% "друзів" в день і 61% на місяць. У дослідженні взяли участь 222 тис осіб.
"Без такої статистики публікація постів у Facebook схожа на виставу за завісою. Тобто, ви розумієте, що глядачі є, але не знаєте, хто вони і скільки їх", - вважає доцент Стенфордського університету Майкл Бернштейн.
Дослідження Бернштейна все-таки прокоментував один із інженерів соцмережі.
За словами Ларса Бекстера, в компанії впевнені, що звичайним користувачам не так важливо знати, скільки переглядів зібрав їх запис, оскільки вони не ведуть блог і не заробляють на цьому, а просто діляться думками з близькими. Користувачам важливі конкретні профілі друзів, які побачили пост.
До слова, cоціальна мережа Facebook запускає свою нову систему пошуку під назвою Graph Search.