Крім фінансової вигоди його дуже цікавить розвиток MySpace як джерела оригінальних розваг для користувачів мережі Інтернет.

Компанія News Corp і рекламна мережа Specific Media вирішили об'єднати свої зусилля, для того щоб відновити на належному рівні вже слабкий ресурс.

"Необхідно створити місце, де шанувальники могли б спокійно і безперешкодно спілкуватися зі своїми кумирами, вільно слухати музику дивитися відео, ділиться цікавою інформацією і влаштовувати різного роду обговорення цієї інформації. Я вважаю, що у MySpace дуже великий потенціал у цьому плані. Мистецтво надихає людей і навпаки, тому природний соціальний компонент це, мабуть, найкращий варіант. Компанія Ergo допоможе нам запустити кілька масштабних соціально-активованих рекламних акцій, крім цього у користувачів з'явиться можливість самостійно розміщувати та розповсюджувати свої рекламні повідомлення на MySpace", — сказав у своїй заяві Джастін.