Про це в ефірі 24 каналу розповів директор ТОВ "Консалтингова група А-95" Сергій Куюн. Він пояснив, що ціна на паливо не є суттєвою складовою у собівартості певних послуг.

До теми Є обнадійливі сигнали, – директор "А-95" Куюн спрогнозував ціну на пальне

Транспорт та сільське господарство

"Дуже багато спекуляцій у бізнесу щодо цього впливу. Ми проводили дослідження, то навіть у транспортній сфері паливна складова не перевищує 15 – 20%. У сільському господарстві – менше як 7%", – запевнив Куюн.

Він пояснив, що якщо раніше працювало 10 тракторів, то зараз лише один потужний John Deere.

John Deere дуже економний, у нього витрати пального невеликі. Звісно, у кожному окремому випадку треба з'ясовувати. Однак я вас запевняю, що це не є критична залежність.

Сергій Куюн

Директор ТОВ "Консалтингова група А-95"

Куюн: Це не ринкові процеси

Експерт сподівається, що зростання пального припиниться. Можливо, навіть розвернеться у зворотному напрямку.

"Ковідна історія не закінчилась, тому не повинно бути таких економічних стрибків. Зверніть увагу, нафта зараз дорожча, ніж була до COVID-19. Ці процеси не є ринковими. Що стосується природного газу – це виключно тиск Росії на Європу", – підсумував Куюн.

Куюн прокоментував зростання цін на пальне: відео

Ціна на пальне: головне

  • Нові граничні ціни на пальне оприлюднили у Міністерстві економіки.
  • Ціна літри бензину зросте до 26,5 гривні, але не може перевищувати 31,50 гривні на АЗС.
  • Дизельне паливо – до 23,23 гривні, а на АЗС не перевищуватиме 30,23 гривні.