Про це заявив член парламентського комітету з транспорту Володимир Гусак на розширеному засіданні в Державній регуляторної службі присвяченому з'ясуванню реальної ситуації на ринку вантажних залізничних перевезень, пише видання "Мінпром".
Він нагадав, що в 2015 році за пропозицією тодішнього керівництва "Укрзалізниці" і Мінінфраструктури вантажні тарифи на залізничні перевезення були підвищена на 30%. "Тоді проти цього ніхто не заперечував, тому що всі розуміли критичну ситуацію. Тоді нам обіцяли, що гроші від підвищення тарифів будуть спрямовані на закупівлю нових вагонів. Як ви думаєте, скільки вагонів було закуплено? В результаті – нуль", – підкреслив В. Гусак.
За його словами, ситуація повторилася і в 2016 році при вже новому керівництву "Укрзалізниці" і Мінінфраструктури. "Всього за ці два підвищення УЗ додатково отримала понад 20 млрд грн. Де ці гроші? В звіті УЗ є тільки одна строчка – курсова різниця, все. Зараз їх шукає НАБУ", – додав він.
В.Гусак наголосив на необхідності припинення подібної практики. За його словами в відносини бізнесу і залізничників повинен з'явитися комфорт, що можливо тільки в одному випадку, якщо УЗ буде виконувати раніше досягнуті домовленості і інвестувати отримані від підвищення тарифів кошти за призначенням в закупівлю рухомого і тягового складу.
Нагадаємо, тарифний комітет Мінінфраструктури на засіданні 31 серпня 2017 року погодив підвищення тарифів на з/д вантажоперевезення усередині країни на 22,5%, з 1 жовтня 2017 року. 13 вересня на своєму засіданні Кабінет міністрів схвалив фінансовий "Укрзалізниці" з індексацією тарифів на вантажоперевезення у внутрішньому сполученні.