Сьогодні в Україну постачають 15 тисяч тонн пального на добу. Про це повідомив директор WOG Holding BV Андрій Пивоварський. Але цього недостатньо.
Зверніть увагу Ексклюзивний клуб: як стати частиною криптоспільноти і навчати інших
Скільки пального потрібно Україні
- Щоб досягти нормального рівня забезпечення для споживачів потрібно збільшити постачання щонайменше до 22 тисяч тонн пального на добу.
- Якщо ж враховувати потреби армії та аграріїв, яким потрібно також формувати запаси, то необхідно збільшити постачання до 25 – 27 тисяч тонн на добу.
Тобто для того, щоб ринок функціонував без дефіциту, потрібно на 80% більше завозити пальне, ніж це роблять сьогодні.
При цьому Україна і так швидко наростила постачання пального з Європи. У лютому цей показник становив всього 1,5 – 2 тисяч тонни на добу. У травні він виріс до 15 тонн. І очікується, що постачання ростимуть і надалі.
Коли українці забудуть про черги на АЗС
Пивоварський прогнозує, що Україна вийде на достатній рівень забезпечення дизельного пального вже протягом місяця. Якщо не буде неочікуваних перепон, звісно. Дещо складніша ситуація з бензином. На насичення ринку цим пальним знадобиться більше часу через дефіцит А-95 у Європі.
Щодо 95-го, то тут ситуація складніша. Тут уже питання не лише завезти, але ще треба знайти, купити. У Європі – дефіцит 95-го. З того, що зараз бачу, потрібно буде більш ніж місяць. Але щодня маємо позитивну динаміку, ввозимо більше. Я обережно говорю, що кризу ми пройшли і зростаємо
Що відомо про ціни на пальне
- Уряд скасував держрегулювання цін. За його прогнозом, ціни на бензин не повинні перевищувати 52 гривні за літр, а вартість дизпалива – 58 гривень за літр.
- Пивоварський зазначив, що ціна буде ринковою, і вона не так залежатиме від курсу долара, як від вартості пального у Європі.
- В Україні вже почалися перевірки на АЗС, оскільки деякі з них ставили дуже високі ціни на пальне (наприклад, 70 гривень за літр дизелю) та відмовляли в деяких способах оплати.
До теми – що буде з цінами на пальне: дивіться відео