Індустрія розваг разом з технологічною галуззю є тими секторами економіки Південної Кореї, які найшвидше розвиваються.
Читайте також Україна потролила Росію, запропонувавши зіграти у "Гру в кальмара"
Порятунок економіки завдяки "Грі в кальмара"
Найбільший дохід Південній Кореї приносять поставки в інші країни напівпровідників. Однак і культурний експорт дозволяє країні чимало заробляти.
Зокрема, доходи від ігор, музики, фільмів та серіалів зросли на 6,3% у 2020 році. Загалом за підсумками цього року Південна Корея завдяки культурному експорту заробила 10,8 мільярда доларів. Це значно більше, ніж прибуток від продажу косметики, побутової та сільськогосподарської техніки.
Особливий вклад у збагачення країни зробили серіал "Гра в кальмара", який став найпопулярнішим на Netflix за всю історію сервісу, а також популярний гурт BTS.
У період з 2016 по 2020 роки Netflix дав можливість південнокорейській індустрії розваг збагатитися на 4,7 мільярда доларів. Зокрема, 1,9 мільярда доларів припадають на кризовий 2020 рік. Компанія створила в Кореї 16 тисяч робочих місць з повною зайнятістю в індустрії розваг і суміжних галузях.
Люди їздять у Південну Корею для культурного збагачення
Згідно з офіційними даними, кількість працівників творчих професій зросла на 27% у період з 2009 по 2019 рік. Водночас у виробничому секторові за цей же період їх стало більше на 20%.
За оцінками KOFICE, у 2019 році серед всіх, хто приїжджав в Корею, 13% відвідали країну для ознайомлення з попкультурою для відвідування розважальних заходів. Такий вид туризму приніс країні 2,7 мільярда доларів.