Про це повідомив віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури Борис Колесніков.
За його словами, зарплата машиніста складатиме 12 тисяч, а ставка помічника машиніста становитиме близько 9 тисяч гривень. При цьому Колесніков зазначив, що на початковій стадії планується використовувати двох спеціалістів. "Коли буде один машиніст, тоді платитимемо 24 тисячі гривень", - пообіцяв міністр.
"Нам потрібно буде 8-10 місяців, щоб у нас на поїзді був один машиніст. За рахунок того, що кількість поїздів збільшиться, ми всіх працевлаштуємо", - сказав він.
Колесніков також повідомив, що зарплата стюардів, які обслуговуватимуть по три вагони швидкісного поїзда, становитиме 6-7 тисяч гривень. Зарплата старшого стюарда, який виконуватиме обов'язки, схожі з обов'язками начальника поїзда, становитиме 7-8 тисяч. На посаду стюардів швидкісного поїзда професійний відбір пройшли 105 кандидатів, на посаду старшого стюарда – 30, на посаду машиніста і помічника машиніста – по 50 кандидатів.
Електропоїзди Hyundai і Skoda призначені для перевезень пасажирів з експлуатаційною швидкістю до 160 км/год. Поставки 10 нових двосистемних міжрегіональних електропоїздів у дев'ятивагонній комплектації від Hyundai Corporation здійснюються в рамках проекту упровадження в Україні прискореного залізничного руху за контрактом, підписаним з компанією Hyundai Corporation 16 грудня 2010 року. Загальна вартість за проектом становить 307 мільйонів доларів США.