Пропозиція Джеймі Даймона
Однак, Даймон одразу ж відмітив, що такий план може змусити уряд підняти податки для більш забезпечених громадян. Але банкір вважає, що якби люди знали, що їх гроші підуть на допомогу бідним та малозабезпеченим, то вони б хотіли платити вищи податки.
Читайте також Коли світова економіка оговтається від коронокризи: прогноз МВФ
Не можна весь час тримати дефіцит на рівні 10 – 15%,
– додав Даймон.
Що таке "план Маршала"
План Маршалла – програма економічної допомоги європейським державам після Другої світової війни, котру висунув у 1947 році держсекретар США Джордж Маршалл. Програма допомоги реалізовувалася протягом 4 років, з 1948 року по 1952 рік, за який США передали близько 13 мільярдів доларів (близько 123 мільярди доларів після інфляції) у вигляді технічної й економічної допомоги для підтримки відновлення економіки європейських країн, які приєдналися до Організації європейського економічного співробітництва.Чому, на думку Даймона, слід протягнути "руку помочі"
Даймон відмітив, що масштабні та швидкі заходи грошово-кредитної політики, прийняті торік владою США, дозволили уникнути гіршого результату до того ж він впевнений, що новий економічний план Джо Байдена спричинить бурхливий розвиток економіки.
Нам повинно бути соромно, якщо ми не скористаємося цим зростанням для допомоги найбільш нужденним,
– відмітив Даймон.
Прогнози щодо економіки США
Загалом, Джеймі Даймон очікує на стабільне зростання економіки США при помірному підвищенні інфляції й процентних ставок, завдяки високому рівню заощаджень, розширення вакцинації та перспективам прийняття плану інфраструктурних витрат обсягом у 2,3 трильйона доларів, який запропонував президент США Джо Байден.
Економічний план Байдена
- План розрахований на 8 років.
- 2 трильйони доларів буде виділено на такі сфери, як: модернізація транспортної інфраструктури, підтримка літніх людей та інвалідів, підтримка промислового сектора, ремонт і будівництво доступного житла, розвиток мереж широкосмугового зв'язку.
- Найбільше коштів отримає сфера модернізації транспортної інфраструктури – 621 мільярд доларів.
- Витрати планують покрити протягом 15 років у наслідок підвищення корпоративного податку до 28% з 21%, а також збільшення податку на закордонні прибутки компаній.