Спочатку представники WebMoney розіслали клієнтам лист з повідомленням про призупинення прийому платежів. Вирішити свої проблеми компанія обіцяла впродовж тижня. Як пояснили податківці, арешт рахунків стався через відмову WebMoney виконувати вимоги Національного банку України (НБУ).
"Платіжна система не виконала жодну нашу постанову про обіг електронних грошей. І якщо вона зробить це зараз, то процес узгодження займе не менше 60 днів", - наголосили в Нацбанку.
Читайте також: Сервіс WebMoney призупинив прийом платежів
Гривневі рахунки виявились замороженими 2-3 вересня. Отримати гроші могли лише ті користувачі, в яких є декілька гаманців у різних валютах.
У таких умовах в Україні вже активізувалися приватні обмінні пункти, що пропонують зняти гроші з електронних гаманців з комісією 15% від бажаної суми.
Нагадаємо, у червні Міністерство доходів і зборів заблокувало 60 мільйонів гривень на рахунках компанії WebMoney, що займається інтернет-оплатою товарів та послуг.
Згодом у WebMoney повідомили, що Податкова служба так і не пояснила, в чому причина обшуків у компанії, та в чому конкретно її підозрюють. Міністерство доходів також мовчить щодо цієї справи.
Згідно із інформацією Нацбанку України, у платіжної системи WebMoney не було дозволу на випуск електронних грошей.