"Незмінність законодавства, тому що, уявімо собі, змінюється законодавство, ми знаємо спроби Мінтрансу збільшити акцизи на автомобілі. Це, наприклад, і ті моменти ввести спецмита. Вони теж можуть позначитись на ринку, зміна мита в рамках СОТ, і маса таких факторів, які можуть негативно зіграти на ринку", - каже гендиректор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів Олег Назаренко.
Основним рушієм зростання продажів залишатиметься бажання автовласників замінити куплені раніше автівки на нові. Адже багато громадян за роки фінансової кризи не змогли обновити свій автопарк.
"З тих власників, які придбали машини у 2006-07-08 році у 2010-11 300 тисяч їх не обновили. Плюс, це 500 тисяч іномарок, які були продані у 2008 році. Це велика кількість власників, які бажають оновити автомобіль і вони будуть поступово штовхати продажі і ринок вгору", - вважає представник міжнародного автохолдингу "Атлант-М" Олексій Терещенко.
Як відомо, автомобільний ринок України поступово почав відновлюватися після кризи. Минулого року продажі зросли на 30%, порівняно з попередніми роками, до 210-220 тисяч нових автомобілів. Проте до рівня докризових продажів вітчизняному автомобільному ринку ще далеко.