Вона спрямована на підтримку внутрішнього туризму та розкрутку нових туристично-екскурсійних маршрутів.
“На літній відпочинок, звичайно більшість готує Крим. У першу чергу як добратися до Криму, це збільшення чартерних рейсів, авіарейсів, а також залізничних потягів, у першу чергу, з Російської Федерації”, - каже заступник голови Держслужби туризму і курортів Дмитро Заруба.
Окрім курортів та туристичних агентств - безпосередніх учасників руху за внутрішній туризм - до акції долучаються і страхові компанії. Вони пропонують туристам перестрахування під час відпочинку від нещасних випадків. Хоча, як відзначають самі учасники ринку, медичне страхування в Україні наразі не надто популярне.
“Клієнт вибирає програму страхування. По Україні вони дуже дорогі. Багато хто думає, що це дорогий продукт. Насправді – це від 20-50 гривень. Покривається нещасний випадок, інвалідність, амбулаторна допомога, медикаменти. Тобто досить доступний та простий продукт”, - каже голова правління страхової компанії "УНІКА" Юрій Єфімов.
Зауважимо, за даними Дерслужби туризму, за I квартал поточного року Україну відвідали 3,5 млн. іноземних туристів. Зокрема, збільшився потік відвідувачів із Білорусі на 55%, із Польщі - на 68%, із Росії - на 31%.