І нарешті запропонує пасажирам доступні ціни на квитки. За підрахунками фахівців, 60% українського авіапростору контролюється однією компанією, що негативно впливає на розвиток галузі.
“Розвиток авіаційної галузі контролюється, і хіба потрібен українському споживачу такий контроль, і чи готовий український споживач платити більше 3500 тис грн. за квиток до Київ Дніпропетровськ, чи Київ-Донецьк, що спостерігається зараз на рейсах монополістах”, - каже доцент кафедри економіки НАУ Артур Вінюков-Прощенко.
Проте перш ніж відкривати небо, необхідно модернізувати парк повітряних суден та аеронавігаційного обладнання, лібералізувати ринок повітряних перевезень, переконані фахівці. Це дасть можливість стимулювати попит на використання українцями літаків та створення нового - бюджетного сегменту авіаперевезень.
“За минулий рік ми обслужили 15 тис пасажирів, за 9 місяців цього року, після переорієнтації, ми вже обслужили 400 тис пасажирів. Ви бачите, як розвивається ринок, в нас в кожного є свої резерви, свої можливості. “Відкрите небо” дасть можливість привабити той сегмент ринку, який зараз відсутній в Україні”, - каже перший заст. ген. директора аеропорту "Жуляни" Олег Петровський.
Втім про” відкрите небо” Україна і досі веде перемовини з Євросоюзом. Сторони не можуть дійти згоди щодо імплементації процедур для запровадження використання як європейських, так і українських літаків і двигунів, а також щодо організації повітряного руху та лібералізації візового режиму.