Історія бренду Apple зароджувалася за дверима батьківського гаража Стіва Джобса. Джеф Безос, засновник найбільшого у світі інтернет-магазину, починав писати бізнес-план свого життя на старих дверях замість офісного столу. Ікона всіх стартаперів Ілон Маск свої перші 500 доларів заробив, коли у 12 років навчився програмувати на власному комп'ютері.
Читайте також: Україна підкорює зовнішні ринки: експерти пояснили успіх вітчизняного бізнесу
Головне, що було в кожного – ідея, в яку вони вірили, а також рішучість довести її до кінця. Подібних прикладів насправді історія знає більш, ніж достатньо.
Ілон Маск, Джеф Безос та Стів Джобс
Як знайти фінансування? Як створити свою команду? Де шукати ідею? Як знайти споживача? Як промотувати свій проект? Щоб ці та схожі питання не вбивали віру молодих стартаперів у себе, і щоб насамперед допомогти їм довести свою бізнес-ідею до комерційно успішного проекту, агрохолдинг МХП запустив освітній онлайн-курс How to Startup.
Метою онлайн-курс є підтримати підприємців-початківців, навчити їх, як створювати власні стартапи. 10 відеоуроків про те, як створити бізнес, що потрібно на старті, а чого, навпаки, варто уникати.
Відеокурс буде корисним та пізнавальним, як тим, хто вже стартував і в нього вийшло, так і тим, чий стартап наразі так і не "злетів". Проект запущений за підсумками програми MHP accelerator, який агрохолдинг організовував спільно з Radar Tech та Agrohub.
Ми вибирали експертів в основному зі стартап-спільноти. Серед них практики, тобто люди, які вже створили свої стартапи та стали повноцінним бізнесом, так і теоретики, які давно працюють в цій галузі, які пройшли дуже багато кейсів і можуть на базі статистики сказати, яких помилок краще уникати, а які речі потрібно точно робити, щоб у вас вийшло,
– розповіла директорка департаменту управління персоналом та комунікацій МХП Ксенія Прожогіна.
Давати корисні поради, ділитися практичними лайфхаками будуть як українські, так і закордонні фахівці. Курс – безкоштовний та доступний на YouTube каналі МХП. Кожен охочий зможе сформувати для себе план з обов'язкових пунктів "to do" і наперед прорахувати ймовірні ризики, запускаючи свій стартап. Хтозна, можливо, колись цими молодими стартаперами і їхніми успіхами пишатиметься вся країна.