Це з’ясувалося у соціологічному дослідженні "Всеукраїнський омнібус", яке провела дослідницька компанія Active Group у жовтні 2020 року.
ЦІкаво! Чи закриють школи з листопада та чому продовжили шкільні канікули: пояснення експерта
Результати дослідження
Як українці ставляться до онлайн-навчання:
- 40,3% – повністю негативно;
- 17% – швидше негативно, ніж позитивно;
- 19,8% – швидше позитивно, ніж негативно;
- 15,5% – позитивно.
Як українці ставляться до дистанційного навчання / Інфографіка Active Group
Також соціологи запитали в українців, чи варто залишати елементи дистанційного навчання у школах після закінчення карантину.
Так, 44,8% респондентів сказали, що робити цього точно не варто, а 16% – що скоріше не варто. Думають, що скоріше варто залишити елементи онлайн-навчання – 19% українців, а про те, що точно варто – 11,5%.
Як проводили дослідження? Його проводили по всій території України, окрім окупованих регіонів, з 3 по 8 жовтня 2020 року методом CATI (телефонних інтерв’ю за анкетою). Загалом фахівці опитали понад тисячу респондентів.
Ще одне дослідження про онлайн-навчання
Натомість компанія "Нью Імідж Маркетинг Груп" також провела схоже дослідження. За їх даними, 30% опитаних українців негативно ставляться до дистанційного навчанн, ще 37% оцінюють його скоріше негативно. Натомість позитивну оцінку дистанційному навчанню надали лише 8 % українців.
Більшість опитаних негативне ставлення до онлайн-навчання обгрунтовує зниженням рівня знань дітей. Понад половина респондентів наголошують, що вчителі не можуть ефективно організувати дистанційний урок.
Також 66% українців висловились проти повної заборони відвідування закладів освіти. 63% повністю або скоріше задоволені запровадженням карантину у школах, зокрема, проведенням температурного скринінгу, дезінфекції, дотримання соціальної дистанції тощо.
Дослідження про дистанційне навчання в школі / Скриншот
До слова, понад 72% батьків вважають, що діти повинні відвідувати школи та навчатися очно, а не дистанційно. Водночас 75% українців запевняють, що весняний карантин негативно вплинув на успішність учнів.