«Наразі нам вдалося охопити усі можливі канали комунікації, починаючи від соціальної реклами на телебаченні, друкованої зовнішньої комунікації до інтернету та традиційних медіа», - розповідає менеджер із соціальної відповідальності бізнесу «Сан ІнБЕВ Україна» Олександр Загнибіда. За його словами, цього року у компанії вирішили створити та реалізувати кілька нестандартних проектів.

Один з них демонструє понівечене авто після ДТП на евакуаторі, що проїде центральними вулицями великих міст. Тут також зазначена статистика за півроку: результат недбалого ставлення до проблеми нетверезих водіїв за кермом.

Акція «Сан ІнБЕВ Україна»не залишає пересічних жителів байдужими. Зокрема, вони одностайно говорять, що пияцтво за кермом ні до чого доброго не призводить.

Утім, статистичні дані ДТП залишаються невтішними, а оцінювати дані статистики у компанії «Сан ІнБЕВ Україна»залишають самим споживачам. Натомість організатори акції розраховують на збільшення кількості відповідальних водіїв, що змінить ситуацію на дорогах на краще.