"Швидкість вітру, про яку повідомив порт була 20 м/с. Хоча насправді було близько 35м/с. Після порятунку екіпажу нас відвезли в Портнагляд і хотіли довести що вітру більше оголошеного не було", — повідомив один з членів екіпажу, який побажав залишитися невідомим.

За його словами служби порту понад півтори години не реагували на прохання екіпажу про допомогу, а рятувальна бригада прибула тільки після того, як корабель сів на мілину.

"Незважаючи на зусилля екіпажу, ми ніяк не могли врятувати судно, тому що в машинному відділенні з’явилися три пробоїни, і було прийнято рішення про евакуацію людей. З судна на хвилелом подали 3 швартових кінця. По них з допомогою берегової охорони екіпаж вибрався на хвилелом", — розповів член екіпажу.

Він зазначає, що під час евакуації берегова охорона вилучила всі суднові документи, включаючи машинний і судновий журнали, в яких були задокументовані подробиці падіння, а також суднові сертифікати.