За даними агентства "Експерт рейтинг", страховики не лише не використовують регулярну та особливу інформацію своєї компанії у системі продажів, але й подекуди приховують реальних акціонерів, "забувають" виконувати вимоги регуляторів про розкриття інформації або виконують їх лише формально.

Крім того, за інформацією агентства, 90% великих страховиків в Україні роблять ставку на низьку кваліфікацію клієнта: акцентуються на вербальній рекламі та низькопробному піарі, ігнорують норми ділової етики та користуються фінансовою неграмотністю населення та поганою інформованістю корпоративних клієнтів.

Водночас, серед лідерів з розкриття капіталу експерти назвали "Оранту", "ПРОСТО-Страхування", "Дженералі Гарант", "Країну", "Універсальну". Вони, зазначає агенція, зазвичай виконують вимоги регуляторів щодо розкриття, намагаються розкривати інформацію для споживачів фінансових послуг та у відповідності з євростандартами.