"Наступні президентські вибори не обійдуться без таких технологій, я просто переконаний, що будуть застосовані різноманітні новітні медіа. Ми зараз нарахували вже 10 можливих кандидатів на президентську посаду, я думаю, якщо вони не будуть працювати з новими медіа, вони просто провалять кампанію", - вважає президент фундації "Суспільність" Тарас Петрів.
"Тією людиною, яка буде працювати з соціальними мережами може бути той кандидат, який готовий по-справжньому бути відкритим", - додав він.
Політтехнолог Тарас Березовець відзначив, в свою чергу, що кандидати мають працювати з усіма можливими соціальними медіа, які тільки використовуються в Україні.
Також Березовець звернув увагу на зовнішню рекламу екс-глави адміністрації президента Віктора Медведчука.
"При певному негативі, який існує до цієї особистості, він реалізує і втілює певний вектор у внутрішній політиці, і потенційно цей вектор є достатньо сильним для регіонів Півдня і Сходу. Ми побачили лише першу частину, можете мені повірити, що це робить не ненавмисно, це не викинуті гроші. І там є достатньо чіткий план", - заявив політтехнолог.
"Медведчук завжди відрізнявся, до речі, від більшості політиків тим, що він, як шахіст, прораховує на декілька ходів вперед", - вважає Березовець.
До слова, запис у Twitter “Ще 4 роки”, до якого прикріплене фото Барака Обами з дружиною Мішель, зранку 7-го листопада ретвітнули більше 480 тисяч людей, більше 160 тисяч додали її в обране. Ці цифри продовжують зростати.