Втім, вітчизняні виробники пропонують контрхід.
“Абсолютно логічно, що ціни на автомобілі, походженням з Європи, можуть зменшитись, умовно так, на 10%. Але, з іншої сторони, якщо пройде варіант той, що просить "Укравтопром" - ввести спецмито - то автомобілі підвищаться автоматично”, - каже гендиректор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.
Якщо пропозицію вітчизняних виробників щодо спецмита схвалять, іноземні автівки можуть подорожчати майже на 40%. Сьогодні, кажуть, імпорт не дає розвиватися, а скасування мит взагалі зашкодить галузі.
“Останній приклад, приклад цього року, коли Бразилія на мито, що в них є, підвищила тільки на китайські - і китайці інвестували більш, ніж мільярд доларів в економіку Бразилії. Давайте таке зробимо в Україні. І тоді через три роки, через п'ять років ми будемо їздити на кращих європейських брендах, але виготовлених в Україні” – сказав віце-президент компанії "УкрАвто" Олег Пашаєв.
Скасування ввізного мита для автомобілів з Європи негативно позначиться не лише на українському автопромі, а і на стані державного кошторису, - вважають парламентарі.
Поки що європейські виробники очікують на підписання і ратифікацію парламентом угоди про зону вільної торгівлі. Тоді Євросоюз отримає право безмитно постачати в Україну до 45 тисяч автомобілів щороку.