Відео на екрані демонструє перетин світу моди і спорту, втілених Reebok і Emporio Armani у спільній колекції, яку вперше представили в січні цього року на показі осінньо-зимової колекції Emporio Armani 2010 у Мілані. Це перше застосування подібної світлодіодної технології в Росії і наймасштабніше застосування подібного рекламного носія в світі.
"Сьогодні спортивний одяг і одяг для активного відпочинку становить невід’ємну частину нашого гардеробу. Я хотів надати своїм покупцям можливість носити стильний і зручний спортивний одяг. Моя співпраця з Reebok — природне відображення цієї філософії. Мені приємно працювати з людьми, які є експертами в своїй області", — заявив Джорджіо Армані.
"Цей гігантський екран став зухвалим і провокаційним рішенням, яке допоможе донести інформацію про колекцію до широкої аудиторії і приверне увагу до союзу Reebok і Emporio Armani", — сказав Улі Бекер, президент Reebok International.