Тим більше, самі абоненти мають різні потреби: одні більше користуються інтрнетом, іншим важливіший безперебійний мобільний зв’язок.

За уподобаннями формували інноваційні тарифи для абонентів, кажуть у "Київстарі", використовуючи і європейський прагматичний досвід економії вартості та зручності послуг, і регіональні особливості.

Одні клієнти більше користуються мобільним інтернетом, інші — голосовими послугами: спілкуються всередині мережі. Є й третя категорія, які не хочуть задумуватися над тим, куди телефонують і на які оператори. Для кожного з них є пропозиції,
— каже маркетинг-директор "Київстару" Святослав Горбань.

За його словами, представлені тарифи — зручні, і дозволяють економити та спілкуватися без обмежень. Передплачуючи наперед є можливість зекономити до 20%, кажуть у "Київстарі". Наприклад, мешканці Києва, які переважно спілкуються з іншими абонентами "Київстар" і не користуються інтернетом, будуть витрачати на зв’язок не більше трьох з половиною гривень на тиждень. При цьому спрощено процедуру отримання контрактного номеру, а тариф називають вигіднішим, ніж передплачені послуги.