Оцінюючи "торгову марку", експерти враховували 10 параметрів, які пов'язані з економічною, соціокультурною і підприємницькою життєздатністю об'єкта.

Зрештою, отримані параметри сформували рейтинг туристичної цінності та економічної привабливості. У ньому у свою чергу врахували особливості місцевої економіки, рівень популярності пам'ятки і число її відвідувачів. Зважали також на кількість працівників туристичного сектора, і доступність об'єкта для іноземних туристів.

Згідно з результатами досліджень, найдорожчим брендом виявилась Ейфелева вежа в Парижі. Її вартість склала 434 мільярди євро.

Така сума майже у п'ять разів перевищує вартість Колізею в Римі та собору Саграда Фамілія в Барселоні. Їхня вартість - 90 мільярдів євро кожен.

До слова, у Парижі 24-річний юнак зістрибнув з Ейфелевої вежі на очах у туристів.