Автомобіль має все, що треба для такого героя: невеликі розміри, яскраву зовнішність та ще й виступає у веселому амплуа забіяки. Але про це трохи згодом. Якщо говорити про вигляд оновленої Fabia, то він став динамічнішим. Бампери, повітрозабирачі, спойлер - зміни є, але їх замало для спортивної моделі. Потрібно, щоб її можна було легко впізнати у міському потоці. Тому на "Ар-еску" вирішили поставити величезні 17-дюймові диски та фарбувати її в унікальні яскраві кольори, а дах - у чорний або білий. Шкода, що можна обирати лише зі семи заготовлених варіантів поєднання кольорів.

Салон теж від скромності не потерпає. Тут одразу зрозуміло - це не проста Fabia, а її гаряча версія. Підтвердження цьому - спортивні "ковші" з логотипами RS, і шильдики на багатьох елементах інтер'єру. Все інше - на рівні, але як у всіх: CD-чейнджер зі зручним екраном, клімат-контроль і так далі.

У подарунок від феї маленька "Ар-еска" отримала чудо-двигун 1.4 TSI. Без магії, схоже, дійсно не обійшлося - з настільки маленького об'єму вдалося зняти 180 к.с. та 250 Нм. У поєднанні зі семиступінчатим "роботом" DSG агрегат розганяє цього малюка до "сотні" за 7,3 с та прискорює до 224 км/год. А для того, щоб міні-спорткар на таких швидкостях впевнено почувався у поворотах, йому подарували систему електронного блокування міжколісного диференціалу XDS. Річ хороша, але складається враження, що її створили для людей, які вперто не хочуть вчитися правильно їздити.

Загалом автомобіль вийшов з характером - зухвалий, але веселий. Спортивна складова для "Ар-ески" - не привід знущатися над слабшими, а можливість невтомно гасати туди-сюди, гратися та веселитися цілий день.