Результати роботи опубліковані в звіті аналітиків "Індекс ризику соціальних медіа". У дослідженні Panda Security взяли участь компанії та підприємці, що мають представництва в соціальних мережах.

23% опитаних заявили, що в ході використання соцмереж втратили конфіденційну інформацію. Серед підприємств, які постраждали від шкідливого ПО, яке розповсюджується через соцмережі, 35% зазнали фінансових збитків, при цьому третина втратили більше 5 тисяч доларів.

При цьому найпопулярнішою у підприємців соцмережею є Facebook — нею користуються 69% респондентів. Друге місце займає Twitter — 44%, третє — YouTube — 32% і четверте — LinkedIn — 23%.

Саме Facebook виступила в якості джерела більшості загроз — нею користувалися 71,6% підприємців, постраждалих від шкідливих програм, 73,2% втратили конфіденційні дані і 62% тих, хто зазнав фінансових втрат.