Як пише Platfor.ma, flick можна перевести як "клацання" або "швидкий рух". Одне клацання становить рівно 1/705 600 000 секунд, або приблизно 1,41723356 наносекунди.
Читайте також: 29-річний українець потрапив до рейтингу найкращих IT-підприємців Європи
Зазначається, що нова одиниця вимірювання знадобиться, в першу чергу тим, хто працює з відео та аудіо в C++. Адже в процесі роботи над синхронізацією кадрів відео за допомогою C++ розробники зазвичай використовують десяткові частки секунди. Однак це призводить до того, що не для всіх частот відображення відео і аудіо ви-ходять синхронізовані однаково. Причина в тому, що у відео є свої популярні формати зміни кадрів (24, 25, 30, 48, 50, 60, 90, 100, 120 кадрів в секунду або герц), а у аудіо – свої (8, 16, 22,05, 24 , 32, 44,1, 48, 88, 96 і 192 кілогерц). У випадку з flick тимчасові проміжки між усіма цими частотами можна обчислювати за допомогою цілих чисел, а не десяткових дробів, і синхронізувати однаково. Наприклад, 1/24 секунди в цьому випадку становитиме 29 400 000 flick, а 1/192 000 – 3675.
"Найвища з доступних одиниць часу, наносекунди, не однаково ділить популярні в кіно та інших медіа частоти зміни кадрів. В цьому і була задумка цієї одиниці", – говорять у Facebook Open Source.
Читайте також: "Хаббл" зняв, як чорна діра поїдає галактику: фото
При роботі над створенням візуальних ефектів для кіно, ТБ та інших медіа, зазвичай, проводяться симуляції або інші процеси з використанням часових відрізків, за яких один кадр розбивається на певне число поділок. З ряду причин зручно мати можливість обчислювати це так, щоб в сумі виходив точно один кадр і односекундний інтервал.