Пом’якшення правил щодо реклами торкнулося і тих товарів, які також раніше були заборонені – молочна продукція, бензин, ліки та зброя. Всі перелічені види продуктів можуть бути також призами в рекламних акціях, які будуть проводитись на Facebook.

Водночас соціальна мережа повністю зняла з себе відповідальність за зміст реклами, яка розміщуватиметься на сайті.

Тепер це обов’язок рекламодавців. Тобто якщо їхня реклама буде показана в країнах, де дані продукти є забороненими, то відповідальність за це ляже на плечі рекламодавців, а не на Facebook.

Дані впровадження є однією зі складових нової політики Facebook щодо спрощення правил розміщення реклами на сайті, і мають залучити більшу кількість рекламодавців, які раніше не мали доступу до сайту.