Зауважимо, наразі Україні належить понад 61% МАУ. Приватизація, переконує Рябченко, необхідна, адже компанії потрібні кошти на розвиток та підвищення конкурентоспроможності, адже наступного року спливає ексклюзивність деяких маршрутів перевізника.
“В 2011 році всі ці ліценції - вони продовжують існувати, але на ці маршрути ліценції і іншим компаніям можуть бути надані, через це МАУ буде конкурувати і з німцями, і з італійцями, французами, куди літає МАУ - всюди буде конкуренція і будуть літати авіаперевізники інших держав”, - сказав голова ФДМУ Олександр Рябченко.
Перша спроба продати держпакет нинішнім акціонерам МАУ відбудеться вже у грудні поточного року. Наразі 10% авіаперевізника належать Європейському банку реконструкції та розвитку, а трохи більше 22,5% - одній з австрійських компаній.