Італійський бренд до 80-річчя відомого дизайн-ательє Pininfarina випустив обмеженою серією кабріолет 599 SA Aperta. Для мільйонів автолюбителів єдиний шанс побачити цю модель наживо - потрапити на Паризьке автошоу. Адже всі 80 автомобілів серії вже продали.

"Те, що авто присвячене ювілею ательє, підкреслює не стільки тираж моделі, скільки її назва. Літери SA - це ініціали засновників компанії - батька та сина Серджіо і Андреа Пінінфаріна. Кабріолет отримав коробку передач та двигун від зарядженої версії GTO. Йдеться про шестилітрову V12 потужністю 670 к.с. Це унікальний автомобіль для колекціонерів", - каже генеральний менеджер Ferrari у Південно-Західній Європі Франческо Баллі.

Перший Паризький автомобільний салон відбувся у 1898 році. Сьогодні це найстаріше автошоу, практично кожен виробник старається привезти сюди щось нове. Тут демонструють і спорткари, і екологічні гібриди, і розкішні автомобілі. Alfa Romeo, до прикладу, показала новенький хетчбек під назвою Giulietta, а неподалік компанія Rolls Royce завойовувала увагу відвідувачів кабріолетами Phantom та Ghost.

Ці моделі, до слова, ознаменували початок нової епохи в дизайні британської марки. Автомобілі отримали оригінальну світлотехніку та повністю нові радіаторні решітки, які за словами виробників, більше не нагадують "античний храм". У всьому іншому Rolls Royce не зраджує традиціям - розкішні інтер'єри, потужні двигуни... Нікуди не ділися і задні "каретні" дверцята, які відкриваються у зворотній бік.

"Коли мова заходить про Rolls Royce, перше, що спадає на думку, - це вершина. Це без сумніву найкращий витвір автомобільного мистецтва у світі", - каже директор департаменту комунікацій компанії Rolls Royce Річард Картер.

Справжнім хітом експозиції стали автомобільчики з низьким апетитом та невеликим рівнем викидів вуглецю. При чому більшість представлених авто - готові серійні моделі, а не просто концепти. Ось найяскравіші з них: Citroen BB1, Nissan Townpod та мікрокар Renault Twizy.

"Renault Twizy - зовсім не концепт. Це справжнє авто, яке піде в серію протягом року. Із зарядженою батареєю новинка може проїхати 100 км - цього цілком достатньо для міста. Повний цикл зарядки триває всього 3,5 години", - каже Матьє Тенебаум з компанії Renault.

А поки Renault завершує роботу над Twizy, компанія-конкурент Peugeot вже планує розпочати продажі власного електрокара Ion. Організатори виставки, до слова, стверджують, що приблизно третина представлених новинок - гібриди чи автомобілі з електромоторами.

Щоправда на заваді популяризації електрокарів наразі стоїть висока вартість батарей та слаборозвинена інфраструктура станцій заряджання. Тим не менше, прогнозують експерти, вже через 10 років виробництво електромобілів сягне позначки 1,5 млн. у рік.