У новому сезоні як відомо, пілотам доведеться поводитись з рулем, мало не як з роялем. Запорукою вдалого обгону у чемпіонаті 2011 року може стати вчасно змінений кут атаки заднього антикрила, чи на мить швидше активована KERS. І обома системами потенційної переваги, звісно, пілоти керуватимуть власноруч.
Так от виявляється Ferrari на останніх тестових заїздах в Барселоні випробувала кілька штурвалів з різним розташуванням клавіш. І, схоже, Скудерія таки відшукала варіант ефективніший, від стандартного. За замовчуванням, кнопки KERS та антикрила пілоти активовували великими пальцями обох рук.
А от італійці здогадались розмістити їх позаду відразу під важелями перемикання передач. Суть ідеї - середній та безіменний пальці не беруть настільки активної участі у безпосередньо керуванні болідом. Тож, за їх допомогою можна швидше змусити працювати заднє антикрило та систему рекуперації.