Повернутись до середини минулого століття, коли гонщики "великого цирку" почували себе значно безпечніше за цим захистом, представники FIA прагнуть, аби уникнути трагічних інцидентів, яких не бракувало в останні роки.

Наявність лобового скла не коштувала б життя юному Генрі Сьортізу, який загинув за кермом боліда Формули-2, вберегло б Феліпе Массу від тривалого лікарняного і не змусило б хапатись за голову фанатів Міхаеля Шумахера на гран-прі Абу-Дабі.

Перелічені аварії дають інформацію для роздумів розробникам такого ноу-хау. Воно повинно витримувати удар колеса та й вагу цілого боліда. Роботи додасться й інженерам самих команд, все-таки новий-старий елемент є своєрідною аеродинамічною перешкодою.