Міжнародна автомобільна федерація вирішила відмовитись від ще не реалізованої ідеї захисного скла на кок-пітах болідів першої Формули. Необхідність посилити захист пілотів виникла, після інцидентів, що почастішали на трасах.
Мова про аварії у яких боліди вистрибуючи один на одного піддають ризику життя гонщиків. Час до часу трапляються і епізоди, у яких серйозної травми можуть завдати і колеса, що відірвались від інших автомобілів. Усі пам'ятають і сумнозвісну деталь боліда Барікелло та подальшу драматичну історію із комою Феліпи Масси, яка довела одного лише шолому для захисту пілота недостатньо.
Так от у FIA, яка взялась виправити ситуацію виникли сумніви у ефективності вітрового скла. Воно, зокрема, могло б спричинити більше проблем, аніж надати переваг у дощових гонках. Федерація задумалась над альтернативними захисними системами. Не виключено, що команди змусять змінити конструкції кок-пітів, таким чином, аби голови пілотів стали недосяжними для небезпечних предметів та інших болідів.