Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Fiat Fiorino Qubo

      Драйв 101

      Fiorino Qubo - наслідок зацікавленості Fiat у Chrysler

      Одним з наслідків зацікавленості Fiat у Chrysler, яка виникла багато місяців тому, є те, що тепер італійському виробнику приділяють значно більше уваги, аніж колись.Візьмімо, до прикладу, цей автомобіль. Сконструйований у Туреччині Qubo дебютував ще торік на Паризькому автошоу, однак, презентація відбулася майже непомітно. Відверто кажучи, багато хто проходив повз автомобіль з думкою "ще один фургон".У Fiat ж наполягають, це - не фургон. Так, він сконструйований на тій же платформі, що й фургони від Peugeot і Citroen, та й кузов у нього такий же. Але, водночас, він виглядає як більшість японських та корейських маленьких автомобілів.І справді, Fiorino багато в чому схожий на Kia Soul, чи на квадратний Nissan Cube, який надійде до продажу у США вже цьогоріч.Отож, можна уявити, що завдяки своєму вигляду цей Fiat має всі шанси стати у недалекому майбутньому, до прикладу, Dodge Qubo. Американці звикли до смішних автомобілів зі схожою на голову вівці передньою частиною. Caliber, Journey, Durango - не зовсім традиційні дизайни, хіба ні?Як і тут, адже Fiorino Qubo - це фургон з вікнами, втім, хай це не збиває вас з пантелику. Його аналог Citroen Berlingo дуже популярний - продажі перевищили мільйон. Адже це, головним чином, сучасний еквівалент моделі 2CV - дешевий, практичний та надійний.Ось ще одна річ, на яку варто звернути увагу. Частка компанії Fiat на європейському ринку становить 10%, що вдвічі менше від концерну Peugeot-Citroen. Але навіть разом продажі їхніх автомобілів не дотягують до 5 млн. - числа, необхідного глобальному гравцю, аби вижити, як стерджує глава італійського автовиробника Серджіо Марчіоне.Втім, зв'язка Fiat-Chrysler теж навряд чи зможе забезпечити необхідний рівень збуту. Але, як сказав Марчіоне, у майбутньому набагато важливішим буде спільне використання платформ, хоча, автовиробник все одно має бути великим. На його думку, незалежність - вже нераціональна в автоіндустрії, і через 2 роки у світі залишиться тільки 6 великих автовиробників.Він не зазначив, чи це буде результат стратегічних альянсів між компаніями чи банкрутства окремих брендів. Втім, здається, найбільш вірогідними будуть саме партнерства.Альянс Fiat-Chrysler з іншими меншими компаніями може стати основою омріяної Марчіоне потужної компанії. Хоча внаслідок співпраці з Peugeot-Citroen міг би утворитись більший конгломерат і значно швидше.Нині все це звучить менш фантастично, аніж рік тому. Що з цього вийде і чи вийде взагалі - можемо вас запевнити, Марчіоне вже розрахував.
      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук