Історія розповідає про недалеке майбутнє Парижа, влада якого, через розгул злочинності, деякі особливо небезпечні райони французької столиці перетворила на закриті зони та відділила квартали бетонною стіною. Найнебезпечніший із них — 13-й.

На перший погляд, усі події у фільмі зводиться до мистецтва паркуру, постійній стрілянині та вуличних бійок на фоні облуплених стін забутих заводських складів, всипаних різноманітними графіті.

Але режисер Пьєр Моррель завдяки Бессону зумів передати найреальніше майбутнє, яке тільки може чекати на Париж та його передмістя. Коли райони заповняться по вінця іммігранти і самим французам доведеться відділятися від криміналу, щоб забезпечити собі бодай якісь покій та стабільність у житті.

Показ: 15.01, неділя, 17:45 на TV1000 Action

Якщо не говорити про приховані політичні мотиви, то стрічка, насамперед, вразила прихильників паркуру. На головну роль запросили "батька" цього мистецтва і творця "Ямакасі" Давіда Белля, який і зіграв головну роль у фільмі. Його ж партнером став інший французький актор-спортсмен — Сіріл Рафаеллі, який свого часу володів чемпіонський поясом країни із китайського боксу.

Зрозуміло, що усі тюки у фільмі актори виконували самостійною. Більше того, після зйомок керівники проекту не вдалися до грубих тонкощів пост-продакшину, який завдяки комп'ютерній графіці міг би дододати ефектності усім подіям, що відбувались на знімальну майданчику.

З комерційної точки зору проект вийшов провальним, і навіть не зумів окупитися у прокаті, при 12 мільйонному бюджеті стрічка зібрала у прокаті всього трохи більше 9 млн.