При цьому, визнавши, що сама картинка від "кліпмейкера" дійсно вражає, і це й не дивно, адже Глейзер раніше переважно знімав реклами для таких світових брендів як Гіннес та Левіс, а не раз візуалізовував музику "Радіохед".
Як би там не було, похмура фантастика про жінку-прибульця, яка спокушає чоловіків, наробила чимало шуму у кіносвіті. Щоправда, швидше, усі клюнули на головну зірку фільму – Скарлетт Йоханссон, яка, за її ж словами, з радістю погодилася знятися в арт-хаусному проекті, показавши себе такою, як вона є у житті – без жодного граму гриму.
Показ: 26:01, понеділок, 19:00 на TV1000 Action
Йохансон отримала сценарій "Опинись у моїй шкірі" ще за кілька років до старту зйомок і спочатку проект задумувався як п'єса про двох прибульців. Ще тоді Скарлетт, яка знімалась у блокбастерах, зовсім не злякала ідея зіграти ледь не половину основних сцен у стрічці повністю оголеною, що вимагалось від її героїні. Затримка ж у старті проекту була за самим режисером. Британець Джонатан Глейзер кілька років ніяк не міг додуматися, як він хоче показати своє творіння.
Що цікаво, під час зйомок на вулицях Глазго Йохансон довелось спокушати звичайних перехожих, чоловіків, які і не підозрювали, що їх знімають практично прихованою камерою.
Авторське нестандартне кіно стало провальним із комерційної точки зору. В прокаті фільм не відбив і половини бюджету, недозбиравши навіть шести мільйонів доларів.