Літак має двобалкову схему конструкції. Кабіна "стоїть" на центроплані, до якого прикріплені балки. Фюзеляжу як такого немає. Найбільш навантажені частини корпусу - центроплан та хвостові балки - виконали з металу. А ось кабіна, консолі крила та сам хвіст - з пластику. Завдяки цьому вся конструкція важить лише 600 кг.

Двомісний літак має складані шасі та висувні закрилки, він може злітати та сідати навіть на ґрунтових майданчиках. "Сігма-5" обладнана двома поршневими двигунами Rotax потужністю по 100 к.с. з повітряними гвинтами. Вони забезпечують максимальну швидкість 270 км/год.

Розробники стверджують - це ідеальний літак для навчань. Його можна використовувати як "трамплін" для переходу з гвинтових на реактивні машини. Схема "Сігми-5" дозволяє поставити навіть турбореактивний двигун і створити широку лінійку літаків - від найпростіших до складних навчально-тренувальних.

Виробництво літаків та технологічне оснащення відбувається у Жуковському конструкторському бюро. Наразі там налагодили малосерійний випуск, тобто не більше п'яти машин в рік. Компанія вже випустила 20 літаків "Сігма-5", кожен вартістю приблизно 75000 євро. Однак, це не остаточна ціна - вона може зрости за рахунок додаткової комплектації. Зокрема, можна замовити повітряний гвинт змінного кроку, який забезпечує економію пального, збільшує ресурс двигуна і максимальну швидкість, а також парашутну систему порятунку.

До базової комплектації входять складані шасі, регулювання педалей, висувні закрилки та складані крила. Прилади в кабіні поки електромеханічні, однак розробники обіцяють згодом їх доопрацювати. Також літак отримає прилади контролю роботи двигунів та радіостанцію. Особливого інтересу з боку російських покупців "Сігма-5" поки не викликала. Тому конструктори чекають на замовлення передусім з-за кордону - зі США та Австралії, де літачки такого класу дуже популярні. Якщо справи підуть добре, то можливо "Сігму-5" розпочнуть випускати масово.