Стільки інновацій у новому Focus, що голова може піти обертом. Ще під час дебюту на минулому Детройтському автошоу було зрозуміло - третє покоління “фордівського” хетча не має нічого спільного з попереднім. Окрім візуальних змін, значно покращилось й оснащення моделі. За рівнем комплектації Focus може позмагатися з автомобілями класом вище. У Ford навіть набралися нахабності записати в конкуренти Audi A3.
Що ж, спробуємо з'ясувати, чи мають такі амбіції підґрунтя. Новий Focus буде доступний у трьох кузовах: п'ятидверний хетч, седан та універсал. Тридверка, яка і так не користувалася особливою популярністю, з модельного ряду зникла.
Автомобіль отримав чимало новітніх електронних цяцьок. Тут і система запобігання зіткнень, і моніторинг сліпих зон, а в дорожчих комплектаціях є великий сенсорний екран з навігацією. Однак за якоюсь нездоровою традицією, більшість цікавих опцій у нас або взагалі будуть недоступними, або коштуватимуть шалених грошей.
Побачивши салон вперше, можна і не повірити, що це Focus. Адже всі звикли до практично народного автомобіля з недорогим пластиком і простенькою передньою панеллю. Тепер все інакше: якісніші матеріали обробки, менше жорсткої пластмаси і, що головне, - чудова шумоізоляція.
А от вибір двигунів вражає менше. Новітніх турбоагрегатів EcoBoost в Україну постачати, скоріш за все, не будуть. Покупцям запропонують доопрацьовані бензинові мотори об'ємом 1.6 та 2.0, а також дволітровий 140-сильний турбодизель.
Продавати новинку почнуть у другому півріччі. Орієнтовна ціна за базову версію - $22 000, що остаточно виключає Focus з категорії бюджетних авто. Але з огляду на все в Audi можуть спати спокійно, основними конкурентами “фордівського” бестселера і надалі будуть Golf, Astra та Peugeot 308.