Ну що спортивного у маленькій п'ятидверці з дохлим 70-сильним моторчиком? А от гаряча тридверка Cupra - зовсім інша справа. Чи хоча би "підігріта" FR, яка демонструє хороший компроміс між швидкістю та комфортом.
Ця модифікація отримала бензиновий турбодвигун 1.4 TSI потужністю 150 к.с. У парі зі семиступінчатим "роботом" DSG агрегат розганяє Ibiza до "сотні" за 7,7 с і може розвинути 212 км/год.
А ще у машинки є система XDS, яка імітує роботу міжколісного диференціалу, та спортивні налаштування підвіски.
Хоча, не такі вже й спортивні, порівняно з версією Cupra. У цієї модифікації жорсткіші амортизатори - настільки, що кожен камінчик віддаватиме по зубах, наче молот. Безумовно, цей автомобіль - для ідеальних доріг, без всіляких компромісів.
Ззовні обидві версії мало чим відрізняються. Найпомітніші відмінності - одна велика вихлопна труба, розташована в центрі, та написи Cupra на передньому бампері і кришці багажника. Салон - ідентичний: хороші матеріали, зручні крісла-ковші та ядовито-червона підсвітка.
Двигун у Cupra - теж 1.4 TSI, однак він розвиває вже 180 сил та 250 Нм. "Сотню" машинка закладає на півсекунди швидше, аніж FR, та й максималка тут вища - 225 км/год. Коробка - той же "робот" DSG з підкермовими пелюстками.
А ось гангстерський варіант Ibiza. Bocanegra, що в перекладі означає "чорний рот", наче натягла на "обличчя" бандитську маску. Фокус в тому, що це - не самостійна модифікація, а лише стайлінг-пакет. Його можна замовити при покупці спортивних версій FR та Cupra.
Насправді ж, окрім зовнішніх відмінностей, Bocanegra запропонує хіба що більш адекватні шини від Bridgestone. Але драйвери оцінять. Усі ці версії маленького SEAT мають хороші базові комплектації, до яких входять шість подушок безпеки, ESP, клімат-контроль, якісна аудіосистема і багато іншого. Проте навіть за найслабшу зі заряджених "Ібіц" - версію FR - доведеться викласти щонайменше $29000. Чимало.
2 хв
Гаряча трійка від SEAT
SEAT позиціонує всі свої автомобілі як спортивні - чи то компактвен Altea, чи хетчбек Ibiza з двигуном 1.2.