"Головна новинка, звісно - це кросовер Geely GX7. Це перший позашляховик класу сув у модельному ряді Джилі. Втім, його продажі стартуватимуть лише наступного року. У другій половині цього року офіційно продаватимуть інші новинки, представлені тут," - зазначив директор Geely з торгово-економічних питань на Європейському ринку Ян Сяолінь.
За словами керівника компанії, головна стратегія Geely - високотехнологічна якість, безпека та комфорт. Завдяки цим чинникам автомобілі Geely популярні не лише в Україні, а й в світі. "Минулоріч в Україні реалізували майже шість з половиною тисяч автомобілів. З огляду на те, що модельний ряд поповнився аж шістьма новинками - в планах реалізації - 10 тисяч. Ми розраховуємо на популярність новинок. Оскільки на будь-яку вимогу клієнта, ми маємо, що запропонувати," - говорить Ян Сяолінь.
Продукція Geely представлена у майже 50 країнах світу. Щорічно з конвеєрів сходить понад 600 000 автомобілів. А світові продажі за минулий рік сягнули майже півмільйона авто.