Причому в Honda розраховували продавати лише тисячу купешок щомісяця на внутрішньому ринку.

У чому причина такого ажіотажу? Для початку - оригінальний, ні на що не схожий екстер'єр. Динамічний вигляд купешки повністю відповідає твердженню спортивний автомобіль.

Далі - інноваційна гібридна силова установка IMA, до складу якої входять 1,5-літровий бензиновий двигун та електромотор. Загалом обидва агрегати передають на передню вісь 124 к.с. та 174 Нм обертового моменту.

Електромоторчик має всього 14 сил, але може видавати 78 Нм, причому в низькому та середньому діапазоні обертів. Таким чином купешка може похизуватися хорошою тягою вже на "низах".
Силова установка працює в парі зі шестиступінчатою "механікою". До речі, CR-Z - це перший у світі гібрид, який обладнують механічною коробкою. Замість неї можна обрати варіатор CVT - він доступний як опція.
Втім, динамічні характеристики не надто вражають - 9,7 с. до "сотні". Зате середній розхід становить всього 5 л на 100 км.

Автомобіль має дві комплектації. Базова задовольнить більшість вимог: тут є шість подушок безпеки, клімат-контроль, хороша аудіосистема. До топової входять мультимедійна установка з навігацією, покращена "музика" зі сабвуфером, шкіряні сидіння та ксенонові фари.

Honda CR-Z обладнують системою 3-Mode Drive System. Вона дозволяє змінювати швидкість реакції акселератора, час зупинки двигуни при роботі на холостих обертах, а також параметри системи IMA.

Загалом цьогоріч японський автовиробник планує реалізувати 40-50 тисяч CR-Z у всьому світі. Вже влітку гібрид розпочнуть продавати у Європі та США за ціною приблизно від $25000.