Тож виробники працюють над різноманітними автомобілями для пересування перенасиченими дорогами. До прикладу, спеціалісти з General Motors спільно з китайською фірмою SAIC представили своє бачення міського автомобіля майбутнього - концепт EN-V. Абревіатура розшифровується як Electric Network Vehicle, тобто електромобіль, з'єднаний з мережею.

Новинка має лише 2 колеса, рівновагу підтримує спеціальний гіроскоп. Концепт важить всього 500 км, його довжина - 1,5 м. EN-V має лише одні дверцята, які водночас є передньою частиною самого електромобіля. Керма тут немає - його заміняє спеціальний джойстик-штурвал з інформаційним дисплеєм. Новинку обладнали системою автопілота. До неї входять розташовані по периметру камери та сенсори, завдання яких - сканування простору довкола авто. А завдяки супутниковій навігації EN-V може самостійно обрати найкоротший шлях до місця призначення.

Ще одна інновація - своєрідна мережа, яка з'єднуватиме усі електромобільчики цієї серії. Завдяки цьому вони та їхні водії зможуть контактувати між собою. Також розробники планують включити у список опцій бездротовий Інтернет. EN-V обладнали двома електромоторами. Кожен з них має літієво-іонні акумуляторні батареї, заряду яких вистачає на 40 км. Цілком достатньо для щоденних поїздок містом.

Стилісти GM підготували одразу 3 модифікації автомобіля, кожна з яких має власний неповторний дизайн. Європейський підрозділ компанії створив версію Jiao, що у перекладі з китайської означає гордість. Каліфорнійські спеціалісти запропонували модифікацію Miao, що означає чародійство, а австралійські стилісти розробили Xiao - сміх.