Філософія "Таврії" та цінності бренду
Бренд відзняв цей ролик, щоб показати справжніх себе, без прикрас, без фальші, показуючи свої цінності.
Адже, як кажуть у компанії, цінність – це люди, і це вміння знайти свою справу по життю. Важливо залишатися вірними собі та своїм принципам, це перевірений спосіб бути щасливими у цьому мінливому світі.
Не потрібно намагатися бути кимось іншим, важливо бути собою. Саме це і показує "Таврія" у своєму відео. Саме тому до зйомок компанія залучила лише своїх працівників, а не акторів. Героями ролику стали люди, руками яких створюються коньяки дистилерії "Таврія".
Нагороди за ролі: в кращих традиціях великих кінострічок
Використовуючи матеріали рекламного ролика, "Таврія" створила і власний короткометражний фільм з назвою "Кіно про істинні цінності".
Бренд використав нестандартне промо з голлівудським масштабом для цього фільму. Так, на одному із пішохідних мостів Києва розміщено великий постер із фразою "Всі герої реальні" та QR-кодом. Завдяки йому перехожі можуть переглянути цей фільм.
І не лише переглянути. Оскільки у фільмі знялись справжні люди, так і кожен охочий може стати справжнім кіноекспертом та присвоїти героям нагороди за ролі в кращих традиціях великих кінострічок. Після голосування кожен учасник ще має шанс позмагатись за набір подарунків від бренду "Таврія".
Що ж до нагород, то їх буде 12, як і героїв у ролику:
- Найщиріша роль
- Найпрекрасніша усмішка
- Найдобріші очі
- Роль, яка найкраще показує істинні цінності
- Роль, що викликає добру усмішку
- Роль, яка за душу чіпляє
- Роль, яка вражає глибиною
- Краща парна роль
- Найяскравіша сцена
- Роль, що закохує з першого кадру
- Роль, яка підіймає настрій
Фільм бренду "Таврія" можна переглянути за посиланням.


