Філософія "Таврії" та цінності бренду

Бренд відзняв цей ролик, щоб показати справжніх себе, без прикрас, без фальші, показуючи свої цінності.

Адже, як кажуть у компанії, цінність – це люди, і це вміння знайти свою справу по життю. Важливо залишатися вірними собі та своїм принципам, це перевірений спосіб бути щасливими у цьому мінливому світі.

Не потрібно намагатися бути кимось іншим, важливо бути собою. Саме це і показує "Таврія" у своєму відео. Саме тому до зйомок компанія залучила лише своїх працівників, а не акторів. Героями ролику стали люди, руками яких створюються коньяки дистилерії "Таврія".

Нагороди за ролі: в кращих традиціях великих кінострічок

Використовуючи матеріали рекламного ролика, "Таврія" створила і власний короткометражний фільм з назвою "Кіно про істинні цінності".

Бренд використав нестандартне промо з голлівудським масштабом для цього фільму. Так, на одному із пішохідних мостів Києва розміщено великий постер із фразою "Всі герої реальні" та QR-кодом. Завдяки йому перехожі можуть переглянути цей фільм.

І не лише переглянути. Оскільки у фільмі знялись справжні люди, так і кожен охочий може стати справжнім кіноекспертом та присвоїти героям нагороди за ролі в кращих традиціях великих кінострічок. Після голосування кожен учасник ще має шанс позмагатись за набір подарунків від бренду "Таврія".

Що ж до нагород, то їх буде 12, як і героїв у ролику:

  • Найщиріша роль
  • Найпрекрасніша усмішка
  • Найдобріші очі
  • Роль, яка найкраще показує істинні цінності
  • Роль, що викликає добру усмішку
  • Роль, яка за душу чіпляє
  • Роль, яка вражає глибиною
  • Краща парна роль
  • Найяскравіша сцена
  • Роль, що закохує з першого кадру
  • Роль, яка підіймає настрій

Фільм бренду "Таврія" можна переглянути за посиланням.