Google, що лідирував і в 2009 році, подорожчав на 14 відсотків. Рейтинг, складений британською дослідницькою компанією Millward Brown Optimor спеціально для Financial Times, опубліковано на її офіційному сайті.
На другому місці опинився бренд IBM, який подорожчав на 30 відсотків до 86,383 мільярда доларів. Третій рядок займає бренд американської корпорації Apple, який експерти оцінили у 83,153 мільярда доларів. Бренд також подорожчав в порівнянні з 2009 роком на 32 відсотки.
У списку BrandZ Top-100 опинилися дві російські компанії — мобільні оператори МТС і "Білайн". Бренд МТС займає 72 рядок списку і оцінюється Millward Brown Optimor в 9,723 мільярда доларів. У 2009 році компанія була на одну позицію вище і дешевше на 6 відсотків — 9,189 мільярда доларів.
"Білайн", навпаки, подешевшав на 8 відсотків у поточному році і опустився з 72 місця в 2009 році на 92-е. Зараз експерти оцінили бренд в 8,16 мільярда доларів.
Millward Brown Optimor складає щорічний рейтинг найвпливовіших брендів у світі п'ятий рік поспіль. Дослідники вважають, що бренд впливає на споживача значно сильніше, ніж виручка чи розмір прибутку тієї або іншої компанії.
У рейтингу найдорожчих брендів світу BrandZ Top-100 першу сходинку зайняв бренд пошукової системи Google, який в 2010 році оцінили в 114,26 мільярда доларів.